Muaccel Beste

bugün dört taneydiler.

birini gömdüm. birini kırdım. birini yanlışlıkla ezdim. biri beni sevdi.

küllüğe baktığımda yedi taneydiler.

hepsini içtim. şimdi sekiz taneler.

o her gün bir taneydi.

o her gün aklımdaydı.

bazen dilime düşerdi.

bugün onu hatırlamıyorum.

mevsimlerden biri kıştı.

bir diğeri bahar.

ben bazı günler kaçardım.

bazı mevsimlerde çok içtendim.

bazı mevsimlerde çoktu benim adım.

bazı anlarda hissederdim.

bazı günlerde şehir dışındaydı umrum.

titrerdim biraz da başım dönerdi.

tamamen almazdı ama içim.

hep başka bir şey isterlerdi.

söylemeseler de ben bilirdim.

ben bir gün gideceğim.

anlamlı bir fiil olmayacak sayım.

o gün anlayacaklar.

Yorumlar

yollardagezer dedi ki…
"o gün anlayacaklar"
kısmına kadar bir itirazım yok, olamaz da, acele acele, son cümleye kadar iyi geldi!

bazı günlerde şehir dışındaydı umrum.

g
ü
z
e
l

o
l
m
u
ş

e
l
i
n
e


s
a
ğ
l
ı
k
Dublor dedi ki…
suni bir ahenk var. anlaşıldığı an bozulacak bir ahenk yollardagezer.
velev ki onun bahsi de ahengi bozmasın ve göze batmasın ve hoşa gitmesin.
itirazın haklı olmakla birlikte mevzu bahis bölüm kastidir, kusurludur ve muacceldir.
yollardagezer dedi ki…
Saygı duyuyorum.