Değilim

Başka çaresi yoktur zaten bunun.
Öyle kalırsın, incinirsin.

Yorumlar

yollardagezer dedi ki…
"...Dünya benim gibi insanlarla dolu mahallelerden meydana gelseydi, bir beton çölüne dönerdi. İnsanlığın ve insansızlığın yüz karasıydım. Kendime acımak istedim. Mutlak bir ümitsizliğe düşmek istedim. Belki tam düştükten sonra çıkmak kolay olurdu..." demiş Oğuz Atay.

Benden bir cümle istersen eğer, yazarım inan. Şimdilik lojistik destek alıyorum izninle.
hulofera dedi ki…
nolmuştu ki?? diye sorsam yersiz mi olur diye düşündüm.. hani belki bi çaresi vardır diye..
Dublor dedi ki…
bu tip durumların çaresi yoktur küçük hanım.
Dublor dedi ki…
bununla beraber ilginize teşekkürler
hulofera dedi ki…
rica ederim de hangi tip durumlar :p
Allah dert verip derman aratmasın ne diim.. beterin beteri vardır diyelim bari, olmaz mı ;)
Dublor dedi ki…
olur olur olmaz olur mu..çok güzel olur..hadi buyrun..yani öyle amin.