Derviş bana ta'n eyleme, gel de bu şarkıyı söyleme

bilmem kaç bin satırdan oluşan ve bilmem kaç yüz sütundan oluşan bir egzel dosyası nasıl kasarsa bilgisayarını..yani bilgisayarını bilgi sayamaz hale getirir ya .. işte öyle

cimini hepdavn
cimini hepdavn

kuvı kuvı kuvı kuvı
bum bum
kuvı kuvı kuvı kuvı
bum bum

cimini hepdavn

yaz sezonuna girerken o yaz estirecek hit şarkılar nisan mayıs aylarında hafiften piyasaya sürülmeye başlar. yahut ne bileyim o senenin moda giysileri evvelki yıldan tayin edilir.

ömür böyle geçer. yaşanılan her an bir öncesinden tayin edilir. o yüzden ülke genelindeki dervişlerin milli gelire oranı hep tanımsızdır, sıfır bile değil.

akşam keşkül dergisine baktım; batı ve tasavvufla ilgili bir yazı vardı. işte onsekizinci yüzyıl sonlarında batılı tipler kolonyel davranışları içinde milletlerinin kuzey afrika ve ortadoğu bölgesine, şimdiye kadar hep mistik bir dünya olarak baktıkları doğuyu temaşa etmek üzere akın etmişler. sonra olanlar olmuş. tradisyonelistler ortaya çıkmış. yani bakmışlar ki acaip bir düşünsel altyapı var dalmışlar çeşitli tariklere. kah kimisi abdüsselam olmuş kimisi abdülbari..isimlerden bazıları martin lings, edward said, shunon vs. ..sufi olmuşlar islam olmuşlar. işte bu da geriye doğru tayin mesela. hani dervişler demişken zikredeyim dedim..

bir yerlerde otururken yan masaya oturduğunu farkettiğiniz ama asla göz göze gelmediğiniz bu yüzden hey seni görüp de tanımamazlıktan geldim itirafında bulunmak mecburiyetinde olmadığınız kişiler vardır. maziden gelirler. âtiye de bulaşmasın istersiniz. mazi sakız gibidir.

dervişlerin mazisi olmaz. çünkü zaman çizgileri yoktur.

ben bir derviş değilim. dervişlerin egzel dosyaları da yoktur. sondan başa akan filmler gibidirler. her temas başa işaret eder.

ne dervişi şimdi nerden çıktı sufi miyim ben. başım ağrıyor. başıma temas etsin biri istiyorum. sondan okusun beni. ondan yani bu kıvranmalar.

abort, retry, fail ?

Yorumlar