Equivalent Trade Of Alchemy - Fetret Kimyası

Vay canına..ne kadar da olmuş yazmayalı..iki koca ay geçmiş sonuncunun üzerinden..gerçi bu süreçte hakikaten başımdan aşkın işim vardı.sonra bu web zımbırtılarıyla arama da bir soğukluk girmişti hani; filikaya da uğramaz oldum..zaten altı üstü iki üç tane devamlılık arz eden faaliyetim vardı. Neyse, büyük kayıp sayılmaz. (Sadece filikada avatarımı biri araklamış ona canım sıkıldı. Bir tek o var işte canımı sıkan kayıp babında)

Tahminimce bu süreçte kitlem beni unuttu. Evet, benim bir kitlem var-dı siz bilmezsiniz, bazılarınız bilebilir de. Muhtemelen onlar da gönül koydu. Şu koca dünyanın işleriyle cebelleşmek hakkaten zor sayın müdavimler, lütfen gönül koymayın. Siz de iyi bilirsiniz bu işleri, ömür billah adamın yakasını bırakmaz. Ha bir de tembelseniz yahut ağırkanlı lisan-ı kibar ile elinizi hiç bir şeye sürmemek içinizden gelen yegane şeydir. Üşenirsiniz canım. Soğutursunuz. Koyulan gönüllere aldırış etmezsiniz. Aslında edersiniz ama bir şey yapmazsınız. Vesaire.

Şu aralar n'apıyorum?

İş güç yeterince vakit alıyor aslına bakarsanız. Mesai saatleri dışına da taşmaya başladı. Yoruluyorum. Yatıyorum, uyuyorum fırsatını bulunca. Bugünlerde ise hazır uzun bir tatil var kamu kesiminde-kamu kesimi çünkü bizde yok öyle bir tatil-, anime olayına iyice kaptırdım. Oldum olası çizgi çizmeyi, çizilen çizgileri izlemeyi sevmekle beraber bu ara iyice abarttım. En son bu ardışık izleme olayı 3. sezonu verilirken "Nedir bu, herkes konuşuyor..bir bakayım en iyisi" diyerek başladığım Lost'ta olmuştu. Sonra, Miyazaki filmlerini edindim, sonra Avatar'ı bitirdim. Sonra Naruto başladı -o hala devam ediyor bu arada-. Şimdi ise eş zamanlı olarak Full Metal Alchemist ve Neon Genesis Evangelion bölümlerini bitirmeye çalışıyorum. Tavsiye ederim güzel seriler. Wiki'den ve IMDB'den konu ve bölümlerle alakalı detaylı bilgi edinebilirsiniz.

Bunun dışında neler yapıyorum?

Vallahi pc'yi açınca genelde VPN ile şirkete bağlanıyorum, iş güç vs. Anlık mesajlaşma araçlarındaki kişiler büyük harfle yazdığımda eskiden işkilleniyorlardı, şimdi kesin eminler çalıştığıma aynı anda. Çalışmadığım zamanlarda ise bir süre sonra uyuya kalıyorum; Zü'nün kulakları çınlasın :)

E bunları niye anlattım? Ne bileyim belki sonunda bir şey çıkar diye düşündüm. Ama çıkmıyormuş. Üzülmüşüm. Kaderime küsmüşüm.

O zaman FMA'in jeneriğinde her bölümde yer alan özlü söz ile yazıyı bağlayalım. Buyrun buradan yakın :

"People cannot gain anything without sacrificing something. You must present something of equal value to gain something. This is principle of equivalent trade of alchemy."

Ne dersiniz? Hayal dünyası da olsa bazen tumturaklı laflar ediliyor. Düşünelim; bu sadece simya için mi geçerli? Bence değil...

Selamlar

Yorumlar