iki güzel, akşam üstü salınıyor, seyrine düştüm aklım başımdan gidiyor - Kastamonu yöresi anonim

Bugün akşam dört-dört buçuk arasında bir an. Makineye VS2008 kurarken zaman geçmek bilmiyordu. aylaklık yapayım dedim. henüz bir saat önce bir arkadaşın doğum gününü kutlamıştık. daha sonra çekilen fotoğraflara baktığımda saçlarımın uzadığını farkettim. garip garip bakmayın uzamış derken kontrolsüz bir şekilde demek istiyorum. neyse aylaklık sırasında sağa sola laf atıp diğer aylaklık yapanlarla muhabbetin belini kırıyorduk ki odanın camından gelen güneş ışınları gözümü aldı. belki daha önce benim filikaya bakmışınızdır. bu oda eski çalışma mekanımdı ve camdan akşam güneşin son demleri vakitlerinde, hava bir de hafif bulutlu ise gökdelenlerin arasından lezzeti tarifsiz görüntüler yakalamanız işten bile değildir. neyse uzun lafı kısası güneş yüzüme vurdu, gözlerimi kıstım, harika dedim. görüyor musunuz dedim. ama sonra birden şimşek çaktı. az evvel ofisin diğer bölümünde halen kullandığım yeni bölümdeydim. orada pencereden dışarı baktığımda istinye sırtlarından ay'ı görmüştüm. beynimin içinde binanın iki yanı arasında defalarca gidip geldim bir ay'a bir güneş'e bir ay'a bir güneş'e... elbette hemen bu müjdeyi arkadaşa da verdim bu ne kutlu bir binadır bir cepheden ay bir cepheden güneş gözükür. maalesef arkadaş etrafına neresinden bakıyorsa artık -töbe est.- huaaua çok mu şaşırdın huaaa şeklinde bir karşılık ve yine tepkisi gibi abuk subuk bir espri yaptı. bu tepkisi coşkuma gölge düşürmemekle beraber yine de onun için üzüldüm.

bundan ikibin yıl önce falan meksika civarlarında yaşasam kesip putperest bir aztek, maya vs. gibi bir şey olurdum laf aramızda :) neyse Allah korumuş :)

velhasıl iki cilveli iki sürmeli arasında kaldım akşam akşam.

ne güzeldi demi şarkı:
ben yandıkça bağrımda sönmez ateş
gece yıldız tenimde gündüz güneş

tamam aynısı değil ama anladınız siz. o derece yani.

Yorumlar