Kedersizm.

Bugün malum on kasım. bizim ofisin önündeki alan içeride yasak olan sigara içme eyleminin plaza çalışanlarınca ayyuka çıkarıldığı yerdir. oraya yalnız başıma inmiştim bu sefer peşime birilerine takmayarak yahut birinin peşine takılmayarak. velhasıl yaktım cigarayı tüttürüyorum. laf aramızda biraz da teller kopmuş durumda. öyle efkarlı.. ancak yine ofisten biriyle karşılaştım bir iki saniye geçmeden. neyse üç beş muhabbet ordan burdan konuşurken etrafa bakıyordum. plazanın önünde bayrak vardı. böyle akşam üstü çok güzel bir ışık vardı hava rüzgarlı güneş aheste aheste böyle bulutların arasından kamaşıyor da kamaşıyor. bunlar işte bu ikisi bayrağın üzerine düşmüşler, biri kudurtuyor biri de alaca bulaca renkten renge vuruyordu. velhasıl güzel bir seyirlikti. tam bu esnada yanımdaki arkadaşa şöyle deme gafletinde bulundum: "dostum sahneye bakar mısın ne güzel, darı kısrak gibi dört nala gidiyor bayrak...keşke yarıya kadar çekeceklerine direğin en tepesine çekselerdi niye böyle yapmışlarki .." o sırada etrafımdaki topluluk bana doğru döndü..önce anlayamadım..arkadaşım kahkaha atarak bana şöyle dedi: "ulen ne çam devirdin be"..sonra etraftaki binaların bayraklarının hepsinin yarıda olduğunu gördüm bir anda..sonra bugün ne olduğunu hatırladım. malum bugün on kasım. kedersizm.

Yorumlar