Motorcycle Boy Reign!!!

Siyam Balığını izledim. Geçen gün wikide dolaşırken Tom Waitsin oynadığı filmler başlığı altında. küçük bir rolü vardı ama yine de gittim aldım filmi. sanırım daha önce izlemiştim ama çok uzun zaman önceydi ve kafam basmıyordu pek. velhasıl hafta sonu oturup onu seyrettim. güzel film. kadro iyi. şimdi kaşarlanmış tiplerin gençlik yılları. matt dillon, mickey rourke, nicholas cage, dennis hopper, laurence fishburn ve tom waits ve vs vs. film zaten coppolanın

dünyayı siyah beyaz görmek, başka türlü düşünmek, başka türlü dinlemek, başka bir yerlere ait olmak, başka bir zamanda yaşamak...başka başka başka..

filmi seyredince görürsünüz, yahut zaten seyrettiniz daha önce biliyorsunuz.ben o salak küçük kardeş, rusty-james, hayat da motorsaykıl boy.

biri onu öldürmeli.

Yorumlar