All work and no play makes Jack a dull boy.

Hazır kimsecikler yokken. 2009'un ilk yazısı.

İmleç görünüyor ve tekrar kayboluyor, görünüyor ve tekrar kayboluyor... Bu kayda yönelik etiketler: ör. scooterlar, tatil, sonbahar. Kayıtları düzenle, yorumları yönet, kaydı yayınla, şimdi kaydet, blogu görüntüle ve oturumu kapat. Kısayollar, önizleme ve daha fazlası...

Soğuk günler. Tadilat bitti, şimdi kanepe telaşı. İşler yoğun. İşler yığın.

Tadilat başlamadan önce bavullara, kutulara ve çantalara istiflediğim eşyalarımı hala çıkarıp yerleştirmedim. Rafların, masanın ve dolabın boşluğu gözümü dolduruyor. Camdan baktığımda soğuğa karşı kendini istiflemiş insanlar görüyorum. Raflar, masa ve dolap, eski ve yeni soğuk günlerle dolu.

Mitinglere gidiyor, sloganlar atıyorum. Giderken kalın giyiniyorum. Bayraklar ve dövizler taşıyorum. Bir sloganı en fazla üç kere söylüyorum. Ayetler okunurken oradan gitmek istiyorum. Bavullar, kutular yahut çantalara bakınıyorum. İçine girmek ve istiflenmek istiyorum. Bulamıyorum.

Ahmet'i çok seviyor, ananeme temkinli yaklaşıyorum. S, buraladan gidiyor. İ, arayıp unutup unutmadığımı soruyor. İstifade ediyorum.

Artık kimseler var. 2009'un ilk yazısı bitti.

Yorumlar