NLP PLANI

Yarın kişisel gelişim seminerimiz var. İçimizdeki devi uyandırmaya çalışacağız. Katılmamanın cezası 30 avro. Katılacağım elbette.

Akşam olup da eve geleli dokuz adet, tersten yaktığımı da sayarsak on adet sigara içtim. Düşünelim bir kere: bir insan kendini daha ne kadar geliştirebilir ki? Ha o bir sigara da her insan hata yapar payı.

Masamın üzerinde Ahmet'in kırmızı arabası duruyor. Bastırarak geriye doğru çektiğinizde içindeki sarmal çark ya da adı her neyse kendini dolduruyor, bırakınca da çektiğiniz ölçüde yayından kurtulmuş zemberek yordamıyla ileri doğru atılıyor. İtiraf etmeliyim son bir kaç gündür bu arabayla oynuyorum. Kendi kendime sun'i engeller yapıp, kâh iki tereklek yukarıda kâh iki tekerlek havada üzerinden geçirtiyor yahut boşluğa bırakıyorum. İlkokul yıllarında mandal ve terliklerle oynayan biri olarak kat ettiğim mesafeye bakarak kendimi oldukça gelişmiş hissediyorum.

Yapılan araştırmalara göre kurumsal şirketlerdeki mail trafiği, insanların yüzyüze konuşma alışkanlığını bastırmış. Haliyle gerekli gereksiz bir çok mail hem zaman kaybı hehem euaukeauyaşutşuat.......

On parmak yazabilmenin hem avantajları hem de dezavantajları var. Bazen hızlı düşünüp anında yazıya dökme imkanı verdiği gibi, bazen de sıkıntılı parmaklara yazacak düşünce yetiştirememenize sebep oluyor. Ha bu ne mi? Bu, tersten yaktığım sigara.

Yorumlar

ruby dedi ki…
biri içindeki devi uyandır diyor.

başka biri geliyor, içinizdeki öküze oha deyin, diyor.

daha başka biri, kas geliştirir gibi kişilik mi geliştirilir yahu, ha ha , diyor.

çok başka biri ferrarimi satarım, kendimi dağlara tepelere atarım, bilgeyim, gelişmiş kişilikliyim, diyor.


kafamı karıştırıyorlar..
Dublor dedi ki…
hiç karıştırma kafanı ruby, yeni bir haber yok. otellerdeki animasyonlara benziyor. gerekiyor diye gittim. büyük kısmında uyukladım.

öyle bir zamandayız, safsata bile satıyor arkadaş.