-nkling

Saat 4:19. Hala uyuyamadim. Bazi geceler boyledir. Uc santimetre karelik alanda 29 tusla bogusuyorum. Bazi geceler boyledir. Ugrastiginiz sey akil kari degildir. Kuzey irlanda ic savaslari zamanindan kalma davalarini bugune tasiyan iki kisinin hesaplasmasini izledim az once.az once annemler oruca kalkti. Ben yeni yattim. Yatmadan once balkonda bir sigara ictim. Horoz sesi geliyor. Her sey karanliga ragmen cok net, havaya uflediginiz dumani bile kabul etmiyor herkes uyurken etrafi dolduran sey. Derli toplu. 91 de tasindik buraya, o zamanlar balkondan bakinca halici gorebilirdiniz. Bir kac sene sonra unviversiteye basladim. Ve asagidaki bos arsaya bir bina diktiler. Son kati muhtemelen kacakti. Manzarimin icine etti. Az da olsa denizin bir kiyisini gorebiliyordum. Sonra catilarini daire yaptilar onu da goremez oldum. O bos arsa dolmustu. Birkac ay once ayni sirada ama daha yakin olan parki dumduz ettiler. Orada da takilmisligim vardir laf aramizda. Bir santiye simdi. Kabasi bitti sozum ona semt konagi dikiyorlar. Artik manzaramin icine eden apartmani da goremiyorum. Isyerimi gorebiliyorum hala. Haftaici yamacindayim gokdelenlerin. Hafta sonu karsisinda. Sigaranin ucu ufka dogru tutunca tepeleri yanip sonen gokdelenlere benziyor. Balkonda bol miktarda cicek var. Ne kadarda sakinler. Ortanca sanirim bunlar ya da sardunya. Sarmasik, kilic ve gul de var sanirim. Bir cok saksi demek bu. Komik, hani hep iste kentlesme binalar falan, agaclar kesilir binalar dikilir gorsel medya da, amanda nolacak bu sehrin yesil dokusu.bittik olduk falan. Gecenin suhuleti icinde su onlarca saksidan farki yok manzaramin. Manzaramin icine ettiler. Saksilarla birlikte muebbet yedim burda. Onlar aliskin artik. Yillardir balkon pencere, sonra kopek ve ati evcillestirdik sonra inek falan ver elini metropol. Ya ben? Ben alisamiyorum. Hey bitkiler uyumaz zaten her zaman stand by. Ama ben uyuyamiyorum da.

Boyle gecelerde dikkat ederseniz garip bir ugultu da vardir disarida. Iiiiinnnnn diye bi ses. O ses kafamin icinde. Hayir cevre sorunlari falan umrumda degil. Evre sorunlari bunlar biliyorum. Evrende yalniz olmusum olmamisim banane. Evremde yalnizim.hos aksi mumkun degil zaten.

Boyle gecelerde uykuya karsi koyarsiniz. Geberseniz de karsi koyarsiniz. Oyalanacak seyler ararsiniz.

Sanirim bir sigara daha icicem. Sadece mutfakta icebiliyorum artik. Manzaramin da icine ettiler zaten. Irlandalilar sulh oldu ama her seye ragmen. Liam nessonu severim bak, kral adamdir. Cennete bes dakika filmin ismi. Batmani izledim bir de gunduz. Onda da vardi bu liam.

Bu kadar yeter sanirim. Erken saatlerde bir randevum var. Halic koprusune gidip fotograf cekmek istiyorum. Ama olmaz, hic bir zaman o kadar azimli olamadim.

Saat 5:11 arada bir sure sizdim itiraf ediyorum. Umarim bb nin sarji bitmez sabaha alarm lazim.

Diger malzemeleri sayiyorum:.....

Yorumlar