Kendi ağuşumda kırgın ve aksiyim.

...
Hata yapmak
fırsatını Adem’e veren sendin
bilmedim onun talihinden ne kadar düştü bana
gençtim ve ben neden hata payı yok diyordum hayatımda
...
Şimdi tekrar ne yapsam dedirtme bana yarabbi
taşınacak suyu göster,kırılacak odunu
kaldı bu silinmez yaşamak suçu üzerimde
bileyim hangi suyun sakasıyım ya rabbelalemin
tütmesi gereken ocak nerde?
***
İsmet Özel - Münacaat

Şu garip denklem, afrikada başında akbaba bekleyen bebe, bardak üstüne bardak deviren mehtaba karşı biz.  er-Rezzak. Yarattığımin rızkına kefilim diyor. E Rahmetin?

Esmadan birini anlamak isteyip/çalışıp, bir diğerinin içinden çıkamamak, esmadan esmaya sığınmak(hayır, bir kaçış şeklinde, bir nevi sekarat haline koşmak)..seğirtmek bizimki.

Bu bizler benim aslında, tek kişilik bir muhasebe. İsimler arasında aslın idrakinden mi şaşıyoruz ne?

Güzel bir akşamdı, güzel insanlarla. Ağustos mehtabında, haddim olmayarak tavsiyelerde bulundum. Konuştuklarıma ben bile inanamadım. Kelli felli (hayır, entel muhabbetleri değil!) konuşmalar. Vurgular oturmuş, anlam dağılmıyor, Allah şahid bir menfaatim yok,  gittiği yeri biliyor ve doğru yere de gidiyor sözler, gözlerinden belli. Dua etmek lazım.

Heyhat, bu lafları ederken, mehtaba bakıp içbükey aynada bütün hesapların ve fasılların sonunda ilan ettiğim iflas oluyor.

Zorlaştırmasın, kolaylaştırsın. İçinden çıkmaya dua ettiklerimize, çıktık zannıyla hapsetmesin. Korusun, kollasın. Sebepler, sebebimiz olmasın. Başımızı koyacak dizler versin, sırtımız için dayanaklar.

Mekanım cennet olsun, ümidim odur ki her duanın bir vadesi var eninde sonunda.

zihnimde olup bitenler... yoksa işim yaş.

Amin.

Yorumlar

Dublor dedi ki…
merhaba mandalina